+31 (0)85 105 41 44 |

IT Service Management

IT Service Management of ITSM is onderdeel van IT beheer. Deze beheer processen zijn vaak volgens “best practices” methodes of op basis van ITIL bij bedrijven ingericht. Pellaton heeft ruime evaring op het gebied van de inrichting van ITSM processen en kan u helpen bij het initieel inrichten, veranderen of optimaliseren van uw ITSM processen.

Optimaliseer uw interne- en externe IT processen door het inzetten van de juiste middelen. Automatiseer die processen die de meeste capaciteit van uw mensen vraagt. Verbeter de dienstverlening aan uw (interne) klanten en optimaliseer uw inzicht door het inzetten van rapportages en dashboards. Zomaar een greep uit de vele mogelijkheden om uw IT afdeling naar het volgende niveau te tillen.

Pellaton adviseert u graag in het nemen van de juiste beslissingen en de te nemen maatregelen.

Enterprise Service Management

Enterprise Service Management of ESM is een logische vervolgstap als u uw IT processen hebt aangepast en geoptimaliseerd. Bedrijven zetten steeds vaker dezelfde applicatie in om naast IT ook non-IT gerelateerde afdelingen te ondersteunen met het afhandelen van vragen en het structureren en automatiseren van processen.

Benut het momentum
en kies samen met uw collega’s vooraf de juiste oplossing om naast uw IT processen ook die van bijvoorbeeld HR, Facility Management,  of Legal te optimaliseren.

 

Procesmatig samenwerken wordt de standaard
Uw IT afdeling werkt veel samen met andere afdelingen. Processen starten bij uw interne organisatie of klanten en de verschillende afdelingen hebben elkaar nodig om processen vlot tot een goed einde te brengen. Waarom dus niet samenwerken in één oplossing voor alle afdelingen?

Kies voor ESM. Ziet u de voordelen al voor u?
Bel ons voor meer informatie.

.s

Service Integration and Management

Support van diverse bedrijfsappllicaties wordt vandaag de dag ingekocht bij leveranciers. Het IT landschap van bedrijven wordt steeds complexer, er zijn meer en meer partijen bij betrokken en de functionele- en technische ontwikkelingen volgen elkaar steeds sneller op. Hoe houd u grip op deze complexiteit?

Service Integration and management is het antwoord op deze vraag. SIAM helpt u met de “end-to-end” organisatie, coördinatie en controle van alle diensten die aan u worden geleverd, intern en extern. U hoeft niet meer te vertrouwen op de rapportages van leveranciers. U heeft real time controle over de performance van alle diensten!

SIAM Implementeren is niet eenvoudig. Vooraf de juiste keuzes maken zoals de juiste ondersteunende applicatie kiezen is een van dé belangrijkste aspecten aan de basis van SIAM. Zorg dat u scope en de criteria voor uw verbetertraject op orde zijn, dan zal SIAM een makkelijker traject worden om te implementeren.

Zoals met alle veranderingen, het blijft mensenwerk en (gedrags) verandering is mensen vreemd. Wij helpen u graag!

Contact

Ceresstraat 13 4811 CA Breda info@pellaton.nl
KvK 60193891

logo-diap-2

+31 (0)85 105 41 44